تعهدات استفاده کننده خدمات ارسال پیامک به شرکت
استفاده کننده از خدمات ارسال پیام کوتاه در کمال علم و اراده و اختیارصراحتاً اقرار می نماید مسئولیت کلیه ارسالها از حسا کاربری اصلی و حسابهای کاربری زیر مجموعه را بر عهده می گیرد و چنانچه به حقوق اشخاص حقیقی یا حقوقی خللی وارد نماید، مسئول جبران خسارت می باشد.
استفاده کننده از خدمات ارسال پیام کوتاه متعهد به بررسی محتوای پیام ها قبل از ارسال می باشد و در این خصوص متعهد است که علاوه بر عملکرد و فعالیت های اشخاص ثالث، زیر مجموعه ها و مشتریان خود کنترل داشته باشد، در هر حال مسئولیت نقض تعهدات و پاسخگویی به اعتراضات معترضین و مراجع ذیصلاح قانونی بر عهده خریدار استفاده کننده از این سرویس خواهد بود.
در صورتی که به موجب تخلف از سمت استفاده کننده خدمات پیامکی خسارتی متوجه شرکت رایان آب نیرو گشت، استفاده کننده متعهد به جبران کلیه خسارتهای وارده می باشد.
در صورت بروز تخلف از سمت استفاده کننده از خدمات پیامکی شرکت رایان آب نیرو اقدام به قطع سرویس خواهد نمود و اطلاعات خریدار به مراجع قضائی کشور ارسال خواهد شد.
حقوق معنوی
ما از اسامی رایان آب نیرو، ابر رایان آب نیرو ، رایاناب کلود، رایاناب کلاد، Arvan، rayanabniro و دیگر ترکیبهای این کلمات استفاده میکنیم. مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، ایدههای بهکارگیری شده، محصول، سرویس و محتوای منتشرشده به هر شکل در وبسایت rayanabniro.irو تحت هر زیردامنهی آن برای شرکت رایان آب نیرو (سهامی خاص) محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری و یا عامالمنفعه، بدون مجوز کتبی از شرکت رایان آب نیرو غیرمجاز است. رابطهای گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشدهی rayanabniro.ir از مصادیق محتوای منتشرشده هستند.
قوانین جمهوری اسلامی ایران
شرکت رایان آب نیرو در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن بهکمک خدمات ابری و یا خدمات شرکت به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافقنامه است. ما محتوای مجرمانه و فیلتر شده را در کلود رایان آب نیرو نمیپذیریم و بهمحض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهیم کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در ابر رایان آن نبرو خواهد شد.
مسئولیت محافظت از رمز عبور
کلود رایان آب نیرو تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند، اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند؛ در این موقعیت با سواستفاده از آن رمز عبور ممکن است پنل شما با اختلالاتی مواجه شود یا مورد سواستفاده قرار بگیرد. در این موقعیت شرکت رایان آب نیرو هیچگونه مسوولیتی را قبول نمیکند.
ما به شدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
شرایط استفاده از خدمات رایگان
اگر از خدمات رایگان ابر و یا شرکت استفاده میکنید، مشمول پشتیبانی اختصاصی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمیشوید. شرکت رایان آب نیرو در تغییر قابلیتها و ویژگیهای سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن بهطور کلی، مختار است و ارایهی رایگان این خدمات یا تداوم آنها هیچگاه تعهدی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
نسخه های آزمایشی
آن دسته از خدمات شرکت که در وضعیت «نسخهی آزمایشی» و «Beta» اعلام میشوند، در وضعیت پایدار نیستند و نباید از سوی کاربران برای تولید و عرضهی محصول نهایی و اصلیشان بهکار گرفته شوند. شرکت رایان آب نیرو این اختیار را دارد که هر زمان در خدمات نسخهی آزمایشی خود تغییر ایجاد کند یا اطلاعات موجود روی این دسته از خدمات را حذف کند. در این موارد بازگردانی اطلاعات ممکن نخواهد بود.
شرایط لغو ارائه خدمات
با توجه به نیاز به توسعه و نگهداری خدمات شرکت رایان آب نیرو ، کاربرانی که بدهی آنها از سطح تایین شده بالاتر برود بنا به تصمیم واحد پشتیبانی خدمات ، تا زمان پرداخت کامل بدهی به حالت Block تغییر وضعیت خواهد داد و شرکت حق پیگیری قانونی این موارد را برای خود محفوظ میداند
شرایط حریم خصوصی و ارتباط با کاربر
این شرکت متعهد می گردد تحت هیچ شرایطی اطلاعات كاربران را بدون اجازه آنها در اختیار هیچ شركت/نهاد/ارگان/شخص ثالثی قرار نخواهد داد و تمام
تلاش و امكانات مادی و معنوی خود را بكار میگیرد تا از سامانه در مقابل نفوذهای احتمالی و سرقت اطلاعات جلوگیری نماید. ما همواره با بروز نمودن سیستمهای سختافزاری و نرمافزاری و بازنگری در آنها، سعی در ایمن نمودن سامانه داریم.
همچنین كاربران در هر زمانی میتوانند تمامی اطلاعات شخصی ثبت شده خود را تصحیح و یا تایید و یا حتی حساب كاربری خود را حذف كنند.
تنها راه ارتباطی ما با کاربران سامانه پشتیبانی و ایمیل کاربر می باشد ، که به این صورت با کاربر تعاملات صورت می پذیرد.
شرایط کوکی و لاگ
برای ارائه بهترین خدمات ممكن به كاربران، و همچنین برای اهداف پشتیبانی و امنیتی، از كوكیها برای ذخیره تنظیمات كاربر و مشاهده الگوها استفاده میكنیم. كاربر میتواند كوكیها را غیرفعال نماید، ولی با این كار، خدماتی كه به كوكیها وابستهاند غیرفعال خواهند شد.
همچنین بسته به میزان دسترسی خدمات ارائه شده، ممكن است برخی اطلاعات مانند نوع و نسخه مرورگر، آی پی كاربر و ... به صورت خودكار ثبت و ذخیره گردد. اینگونه اطلاعات برای تحلیل محیط و شرایط كاربری و به منظور ارائه خدمات بهتر استفاده خواهند شد.
شرایط فورس ماژور
درموارد فورس ماژور و یا بروز شرایط اضطراری، مانند
- قطع برق ناگهانی
- اعتصاب های عمومی
- هک و حملات سایبری
- طوفان و حوادث مشابه
- جنگ اعلام شده یا نشده
- خشکسالی های بی سابقه
- آتش سوزی های دامنه دار
- شیوع بیماری های واگیردار
- سیل و طغیان های غیر عادی
- زلزله و یا تخریب ناگهانی اتاق سرور
و یا هر گاه بروز شرایط اضطراری و فورس ماژور انجام قرارداد را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، قرارداد به طور کامل کُن لَم یَکُن و لغوی می گردد
و در صورتی که
بروز شرایط اضطراری ، گذرا باشد و ادامه قرارداد به طور موقت امکان پذیر نباشد، قرارداد تا زمان رفع شرایط فورس ماژور به حالت تعلیق درخواهد آمد.
شرایط رفع اختلاف میان طرفین
در صورت بروز اختلاف فی ما بین طرفین قرارداد، در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، مرکز توسعه تجارت الکترونیک (نماد اعتماد الکترونیکی) به عنوان مرجع رفع اختلاف مقرر گردیده است.
تبصره 1- در صورتی که از لحاظ حقوقی مرکز توسعه تجارت الکترونیک (نماد اعتماد الکترونیکی) صلاحیت رسیدگی به مورد موجب اختلاف را نداشته باشد، مورد از طریق مراجع ذی صلاح قضایی پیگیری میگردد.
نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
نحوه پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش تنها از طریق سامانه پشتیبانی می باشد و کلیه کاربران با ارسال تیکت در سامانه پشتیبانی می توانند از تا رفع مشکلات احتمالی از راهنمایی های کارشناسان بهرمند شوند
ساعت پاسخگويي
ساعات پاسخگویی همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 12 ظهر می باشد