دریافت و ثبت کد پشتیبانی در اتوماسیون اداری تحت وب

برای پشتیبانی از اتوماسیون اداری تحت وب و موبایل رایان آب نیرو، یک کلمه عبور واسط بین شرکت شما و شرکت رایان آب نیرو باید ایجاد گردد، این کلمه عبور باعث می شود، تمام درخواست های پشتیبانی، پرداخت وجه ها، خطا ها، پشتیبانی های صورت گرفته و.. به صورت متمرکز در سامانه پشتیبانی شرکت رایان آب نیرو ثبت گردد، و ما می توانیم خدمات بهتری را به شما ارائه کنیم. همچنین شما میتوانید نسخه های آپدیت را به سرعت و با سهولت دریافت نمایید.

مراحل دریافت کد پشتیبانی

  1. ابتدا اتوماسیون اداری را نصب نمایید (مراحل نصب)
  2. پس از نصب باید در سامانه پشتیبانی شرکت ثبت نام نمایید (آموزش ثبت نام در سامانه پشتیبانی)
  3. پس از ثبت نام باید وارد پنل کاربری پشتیبانی شده.(ورود به سامانه پشتیبانی)
  4. پس از ورود از طریق لینک زیر می توانید وارد سامانه پشتیبانی شوید.

  5. سامانه پشتیبانی شبیه به تصویر زیر است.


  6. کد منحصر به فرد را کپی نمایید.


  7. سپس اتوماسیون اداری خود را باز کنید.
  8. از منوتنظیم و پیکره بندی سامانه بر روی ایجاد و مدیریت زیر سیستم کلیک کنید.

  9. پنجره ایجاد و مدیریت زیر سیستم باز می شود.
  10. از تب زیر سیستم ها زیر سیستم اول که زیر سیستم والد است را باز نمایید.


  11. در قسمت کد پشتیبانی دبل کلیک بزنید و کد ارتباطی را جاگذاری نمایید.


  12. سپس با دبل کلیک کد را ثبت نمایید.
  13. پس از رفرش مجدد صفحه، همگام سازی صورت میگیرد.